środa, 25 stycznia 2017

WYPRAWKA DLA PAPITKA!


Hej. Za dziewięć dni pojawi się u mnie w domu nowy piesek. Dlatego potrzebna jest wyprawka dla szczeniaka. W tym poście pokażę wam co kupiłam dla nowego domownika.

MIEJSCE DO SPANIA
Trzeba pamiętać przed zakupem psa by przygotować dla niego kącik w którym będzie mógł odpoczywać. Ja wybrałam do tego kennel. Aktualnie mam kennel od Fado z Allegro, ale kupię większy z metalowym podłożem by tak szybko się nie zniszczył. Gdy szczeniak jest mały to wystarczy mu mały kennel. Gdy dorośnie trzeba już zakupić coś większego.




ZABAWKI
Szczeniaki bardzo lubią gryźć, żuć. Dla tego by uchronić nasz dywan i meble przed podgryzaniem najlepiej zakupić parę zabawek które pies będzie mógł gryźć.







KARMA
To chyba najważniejsza część wyprawki. Należy w hodowli dopytać się hodowcy co szczeniak jadł. W naszym przypadku to było surowe mięso. (BARF) Dla mojego szczeniaka wybrałam karmę "Brit Care" dla szczeniaka. Fado aktualnie je tą samą karmę (dla dorosłych psów) i wszystko jest w porządku :)

SMAKOŁYKI
Smakołyki trzeba kupować głównie do szkolenia i nie przesadzać z nimi.



MISKI 
Ja kupiłam miski metalowe na stojaku 

PODKŁADY HIGIENICZNE
Podkłady higieniczne są bardzo ważne do nauki psa czystości w domu.







AKCESORIA 

Obroża - Pierwsza obroża naszego psa, nie musi być jakoś bardzo kosztowna czy z jakiś extra firm. Ja zakupiłam kiedyś dla Fado skórzaną obrożę i zachowałam ją dla kolejnego psa, więc oto ona <---

Smycz - Smycz dla małego psa nie może być ciężka, by nie obciążała psa na spacerze. Wystarczy mały, lekki sznureczek.


Szelki - Szelki nie są potrzebne na początek, ale ja kupiłam by szczeniaka od bardzo małego przyzwyczajać do szelek, ubrań itp...
<---

INNE RZECZY
Kliker, gwizdek...



WAŻNE!
Bardzo ważną rzeczą gdy się ma małego szczeniaka jest zamontowanie bramki przy schodach by piesek nie mógł po nich wchodzić i schodzić bo "zryje" sobie stawy!!

Tak wygląda moja wyprawka niżej jest lista rzeczy co się dokładnie w niej znajduje --->
  • Kennel
  • Kocyk
  • Miękka poduszka
  • Pokusa premium plus dla szczeniaków
  • Karma
  • Smakołyki
  • Miski metalowe na karmę i wodę
  • Podkłady higieniczne
  • Obroża
  • Lekka smycz 
  • Szelki
  • Kong Classic 
  • Ażurek (S)
  • Piłka chuckit
  • Szarpak futerkowy
  • Szarpak polarowy
  • Szarpak z amortyzatorem RAUKI
  • Szarpak z amortyzatorem RAUKI
  • Pluszak 
  • Dwie piszczałki
  • Miękka piłka 
Na sam początek po przyjeździe szczeniaka do domu myślę że to odpowiednia ilość rzeczy, zabawek. Pamiętajcie że szarpaków nie wolno zostawiać psu bo na nich są różne futerka które piesek może zjeść! Najlepiej piesku zostawiać zabawki z lekkiej gumy (ażurek), ale i tak najlepiej nadzorować psa przy każdej zabawie :) 
 

Wiktoria&Fado i za dziewięć dni Frea :)

14 komentarzy:

  1. Super! Życzę powodzenia :D czyżby borderek? (Widziałam zapytanie o klatkę na grupie :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać kiedy zobaczę tego bordeła :) <3 . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że będziesz mogła mieć drugiego pieska życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super 😀 Nie mogę się doczekać aż zobaczymy tego szkraba 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia z drugim psiakiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Życzę powodzenia z nowym psiakiem ;)

    Pozdrawiamy!

    www.meggi-mix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa kim będzie nowy domownik :D
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie piesłem ;) O widzę moją imienniczkę także od mojego psa :D

      Usuń