środa, 28 grudnia 2016

RECENZJA: Smycz z firmy HAUEVER !


Hauuu! Mamy ją! Doszła do nas prześliczna, duża oraz mocna smycz! Oczywiście mowa tu o smyczy z firmy HAUEVER!! Dostaliśmy ją do testów. Zapraszam do czytania! 

Jestem dumna, że mogę jako pierwsza pisać recenzje i testować rzeczy z tej firmy!



Spodziewałam się że dziś za gości u nas pan listonosz. W sumie codziennie u nas gości z różnymi paczkami, szczególnie przed świętami. Jak zwykle dzwonek przy bramce się zepsuł, ale Fado zastąpił dzwonek. Obudził mnie i w piżamie wybiegłam odebrać paczkę!

Po ogarnięciu się otworzyłam paczkę!

MOJA REAKCJA
"O MATKO!! Ale to duże!!" 0.0
(chodzi o karabińczyk) :P

 ZAWARTOŚĆ PACZKI
W środku były w sumie cztery naklejki:
- HAUEVER x2
- ZEJDŹ NA PSY! x2

Oraz ślicznie w woreczku firmowym była zapakowana smycz <3


DOBRA PRZEJDŹMY DO RECENZJI! 
OPIS:
Smycz ma długość (w przybliżeniu) 170cm
Karabińczyk jest ogromny! Ma 8cm długości, jest jednego koloru (u nas to fiolet).
Rączka ma 16cm.
Szerokość taśmy wynosi 2,5cm.



WYGLĄD
Smycz wygląda bardzo estetycznie i stylowo. Kolory dodają charakteru smyczy. Na dworze smycz wygląda bardzo, bardzo soczyście, żywo. Wykonana jest z dużą dokładnością i precyzją. Wszystkie elementy połączone są ze sobą nitami, dzięki czemu nie musimy się bać, że przy mocnym szarpnięciu coś puści.



PLUSY
+ Szybka realizacja zamówienia
+ Świetny kontakt z klientem
+ Piękne kolory i wzory
+ Jest bardzo wytrzymała
+ Lekka

MINUSY 
- szybko zdzierają się karabińczyk oraz nity



MOJA OPINIA!
Karabińczyk troszkę się zdarł od środka, łatwo się ją czyści. Smycz ogólnie jest bardzo solidnie, mocno zrobiona. Na pewno mogę ją polecić każdemu!
 
Jeśli chodzi o cenę to jest to : 45zł
Jest podane na stronie lub można napisać do firmy wiadomość prywatną. Ja moją smycz dostałam do testowania.
Jeśli byłbyś zainteresowany akcesoriami z firmy HAUEVER wejdź TU. Przeniesie cię na ich stronę.
^ OCENA SMYCZY ^

2 komentarze:

  1. Świetna recenzja! Przekonałaś mnie do kupienia tej smyczy. Niestety nie mam tyle hajsu xdd :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń