piątek, 3 lutego 2017

ღ NOWA TORPEDKA W DOMU ღ


Czyli czas na duże zmiany w domu i w internecie. Dziś chcę wam przedstawić nowego mieszkańca domu. Nazywa się Frea!
Moje największe marzenie się spełniło. Dzisiaj o 13:30 mogłam ją dotknąć, zobaczyć! Jest to torpedka o wyjątkowych oczach!



Urodziła się 6.12.2016 wieczorem, jest dużym wariatem.

W aucie była bardzo spokojna, przespała całą drogę.
W domu poznała Fado który przywitał Free zabawą.

Jechaliśmy w jedną stronę 4,5h.. dużo wiem.


Chciałabym także podziękować Oliwi za nowy nagłówek! Miłego wieczoru!

Pojawi się oddzielna zakładka o Frei ;)

16 komentarzy:

  1. Świetny psiak!
    Zapraszamy do nas!
    http://turboalvin-koszatniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ją <3 ciesze się twoim szczęściem i mam nadzieje że niedługo zobaczę ją na żywo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzieciak! :)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak *-* Czekam na więcej postów z nią :3
    fuksmydreamdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Cudowna jest :) Uwielbiam te psy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne papi *.* zaobserwowałam i czekam na nowe posty a nagłówek super!
    Pozdrawiam
    daisy-crazyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna psinka i super blog :) !

    Pozdrawiamy: http://soniakochanasunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie malutkie borderki to najbardziej urocze stworzonka na ziemi. Śliczna mała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. Dlaczego wybrałaś akurat tą hodowlę? :)

      Usuń
    2. Bardzo spodobali mi się rodzice (charakter, wygląd) + byli zdrowi co najważniejsze. Poza tym zawsze chciałam psa po rodzicach ISDS.

      Usuń